Centrum HeroesV

To, jest forum na którym pisze się o Grze HeroesV jego dane wasze pomysły i inne żeczy które zawierają dane dotyczonce gry HeroesV piszcie o nich w kategoriach


#1 2010-01-11 16:21:02

 Devikliner

Główny-Adminstator

Skąd: Kwidzyn/Karpiny
Zarejestrowany: 2010-01-06
Posty: 97
Punktów :   
WWW

Artefakty

Opis artefaktów dostępnych w Heroes of Might and Magic V.

Artefakty to jeden z najistotniejszych elementów rozgrywki, pomogą w krytycznych sytuacjach i dadzą dostęp do unikalnych umiejętności bojowych lub podróżnych, których bohater z różnych przyczyn nie zdążył się jeszcze nauczyć.

Artefakty przede wszystkim bohater znajduje na mapie przygód. Prawie wszystkie znacznie zwiększają zdolności bojowe bohatera podczas bitew, niektóre z nich wspomagają bohaterów podczas podróży po mapie przygód jak na przykład Buty Szybkości. Każdy bohater ma dziewięć miejsc na różne artefakty są to między innymi: szyja, głowa, miejsce na zbroję, nogi itp, posiada też torbę (ekwipunek), w której może przechowywać aktualnie nieużywane artefakty, torba ma nieograniczoną liczbę miejsc. Podsumowując, jeśli bohater znajdzie miecz, topór i magiczną różdżkę, nie będzie mógł używać ich wszystkich na raz, gracz będzie musiał wybrać, w którego z nich należy wyposażyć bohatera, a które mają pozostać w torbie. Zawsze można zmienić aktualnie używany artefakt, ale można to zrobić tylko na mapie przygód lub w mieście, nigdy podczas walki.

Poniżej znajduje się lista wszystkich artefaktów, jakie są dostępne w wersji beta Heroes of Might and Magic V. Zapraszamy do zapoznania się ze statystykami i tym, co oferuje jak na razie ta wspaniała gra.

Relikwie

Wygląd     Nazwa     Funkcja
    Berło Złości     • Zmniejsza inicjatywę wrogiej armii podczas bitwy o 20%
    Berło Magii     • Pozbawia wrogiej armii podczas bitwy wszelkiej ochrony przed zaklęciami. Przypisana ochrona przed Magią dla jednostek nie poddaje się wpływowi Berła Magii
    Kajdany Wojny     • Uniemożliwia obu stronom podczas bitwy ucieczkę
    Całun Magii     • Dodaje 6 punktów do Mocy Zaklęć
    Pierścień Magii     • Zmniejsza koszt rzucania wszystkich zaklęć o połowę
    Pierścień Przyspieszenia     • Zwiększa inicjatywę wszystkich jednostek w armii bohatera o 20%
    Zbroja Stabilności     • Dodaje 2 punkty do wszystkich atrybutów bohatera i zapewnia 20% ochrony przed Magią
    Wisior Mistrzostwa     • Zapewnia dodatkowy poziom do Umiejętności Głównej bohatera, nawet wtedy gdy ten osiągnął już poziom Ekspercki
    Krasnoludzka Mithrilowa Tarcza     • Dodaje 4 punkty do Obrony bohatera i zapewnia niewrażliwość wszystkim jednostkom pod wodzą bohatera na czar: Szaleństwo
    Krasnoludzki Mithrilowy Hełm     • Dodaje 4 punkty do Wiedzy bohatera i zapewnia niewrażliwość wszystkim jednostkom pod wodzą bohatera na czar: Oślepienie
    Krasnoludzkie Mithrilowe Nagolenice     • Dodają 4 punkty do Ataku bohatera i zapewnia niewrażliwość wszystkim jednostkom pod wodzą bohatera na czar: Spowolnienie
    Krasnoludzki Mithrilowy Pancerz     • Dodaje 4 punkty do Obrony bohatera i zapewnia niewrażliwość wszystkim jednostkom pod wodzą bohatera na czar: Implozja
    Korona Magii     • Dodaje 6 punktów do wiedzy bohatera
    Korona Odwagi     • Zwiększa szczęście i morale bohatera i jego armii o 2
    Płaszcz Żałoby     • Zmniejsza morale i szczęście wrogich jednostek na polu bitwy o 2
    Skrzydła Anioła     • Umożliwiają latanie bohaterowi wraz z oddziałem na mapie przygód.


Drugorzędne

Wygląd     Nazwa     Funkcja
    Naszyjnik z Pazurów Wilkołaka     • Dodaje 1 punkt do obrażeń zadawanych przez armię bohatera posiadającego ten artefakt
    Trójząb Tytanów     • Wzmacnia czar bazujące na błyskawicach o 50%
    Miecz Upadku     • Dodaje 2 punkty do Ataku bohatera
    Pierścień Ochrony przed Błyskawicami     • Zapewnia 50% ochrony przed czarami bazującymi na błyskawicach
    Pierścień Życia     • Zwiększa punkty życia wszystkich jednostek w armii bohatera o 4
    Płaszcz z Piór Feniksa     • Wzmacnia czary bazujące na ogniu o 50%
    Naszyjnik Odwagi     • Zwiększa morale bohatera o 1
    Tarcza Lodu     • Dodaje 2 punkty do Obrony bohatera i zapewnia 50% ochrony przed wszystkimi czarami bazującymi na ogniu
    Złoty Sekstans     • Pozwala bohaterowi pływać po morzach znacznie dalej
    Czterolistna Koniczyna     • Zwiększa szczęście bohatera o 1
    Wiecznie Zimny Sopel Lodu     • Wzmacnia wszystkie czary bazujące na chłodzie o 50%
    Bezdenny Mieszek Złota     • Dostarcza do królestwa 1000 sztuk złota dziennie
    Napierśnik ze Skamieniałego Drewna     • Dodaje 2 punkty do Mocy Zaklęć bohatera
    Buty Zamieszania     • Bohater zyskuje +10% do odporności na magię


Główne

Wygląd     Nazwa     Funkcja
    Buty Podróżnika     • Pozwalają bohaterowi przemierzać trudny teren bez żadnych kar z nim związanych
    Różdżka Zaklęć     • Pozwala rzucać czary przechowywane przez Różdżkę Zaklęć. Ma ograniczoną ilość zaklęć, ale można ją naładować w Gildii Magów
    Łuk z Rogu Jednorożca     • Jednostki w armii bohatera mogą strzelać bez żadnych kar za odległość
    Upiorny Pierścień     • Zmniejsza morale wrogiej armii podczas bitwy o 2
    Naszyjnik Mocy     • Dodaje 2 punkty do Ataku i Mocy Zaklęć bohatera
    Zwój z Czarem     • Pozwala bohaterowi rzucać czar ze zwoju
    Płaszcz z Lwiej Skóry     • Zwiększa morale bohatera o 2
    Hełm Oświecenia     • Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 10%
    Wielki Topór Uśmierciciel Gigantów     • Dodaje 4 punkty do Ataku bohatera
    Złota Podkowa     • Zwiększa szczęście bohatera o 2
    Bezdenna Torba Złota     • Dostarcza do królestwa 500 sztuk złota dziennie
    Płaszcz ze Smoczego Skrzydła     • Dodaje 3 punkty do wiedzy bohatera i zapewnia specjalną umiejętność (kiedy Płaszcz ze Smoczego Skrzydła jest w aktywnym slocie): Nauka
    Naszyjnik ze Smoczych Zębów     • Dodaje 3 punkty do Mocy Zaklęć i zapewnia specjalną umiejętność (kiedy Naszyjnik ze Smoczych Zębów jest w aktywnym slocie): Czarnoksięstwo
    Korona ze Smoczych Pazurów     • Dodaje 3 punkty do wiedzy bohatera i zapewnia specjalną umiejętność (kiedy Korona ze Smoczych Pazurów jest w aktywnym slocie): Dowodzenie
    Tarcza ze Smoczych Łusek     • Dodaje 3 punkty do Obrony bohatera i zapewnia specjalną umiejętność (kiedy Tarcza ze Smoczych Łusek jest w aktywnym slocie): Defensywa
    Zbroja ze Smoczych Łusek     • Dodaje 3 punkty do Ataku i zapewnia specjalną umiejętność (kiedy Zbroja ze Smoczych Łusek jest w aktywnym slocie): Ofensywa
    Smoczy Ognisty Miecz     • Dodaje 2 punkty do Ataku i Obrony bohatera, zapewnia 50% ochrony przed zaklęciami bazującymi na chłodzie
    Pierścień ze Smoczym Okiem     • Dodaje 1 punkt do wszystkich atrybutów bohatera
    Nagolenice ze Smoczych Kości     • Dodaje 3 punkty do Mocy Zaklęć bohatera i zapewnia specjalną umiejętność (kiedy Nagolenice ze Smoczych Kości są w aktywnym slocie): Logistyka
    Korona Wszystkowidząca     • Pozwala bohaterowi zwiększyć promień widzenia na mapie przygód
    Kolczuga Oświecenia     • Bohater zyskuje dodatkowe 20% do zdobywanego doświadczenia
    Buty Szybkości     • Zwiększają zasięg poruszania się po mapie przygód


Inne

Wygląd     Nazwa     Funkcja
    Graal     • Pozwala wybudować w mieście do którego trafi specjalny budynek, który przyniesie właścicielowi ogromne korzyści


Podane powyżej nazwy są tworem własnej inwencji tłumacza i mogą nie pokrywać się z nazwami, jakie znajdziecie w grze.


Czarne Wschody,Jasne Zachody... Życie jest jedyne a w życiu jest wszytko możliwe.....

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gra-pokemon2.pun.pl www.gq.pun.pl www.bleachx.pun.pl www.ekipa-amarena.pun.pl www.etiup.pun.pl