To, jest forum na którym pisze się o Grze HeroesV jego dane wasze pomysły i inne żeczy które zawierają dane dotyczonce gry HeroesV piszcie o nich w kategoriach
Główny-Adminstator
Opis artefaktów dostępnych w Heroes of Might and Magic V.
Artefakty to jeden z najistotniejszych elementów rozgrywki, pomogą w krytycznych sytuacjach i dadzą dostęp do unikalnych umiejętności bojowych lub podróżnych, których bohater z różnych przyczyn nie zdążył się jeszcze nauczyć.
Artefakty przede wszystkim bohater znajduje na mapie przygód. Prawie wszystkie znacznie zwiększają zdolności bojowe bohatera podczas bitew, niektóre z nich wspomagają bohaterów podczas podróży po mapie przygód jak na przykład Buty Szybkości. Każdy bohater ma dziewięć miejsc na różne artefakty są to między innymi: szyja, głowa, miejsce na zbroję, nogi itp, posiada też torbę (ekwipunek), w której może przechowywać aktualnie nieużywane artefakty, torba ma nieograniczoną liczbę miejsc. Podsumowując, jeśli bohater znajdzie miecz, topór i magiczną różdżkę, nie będzie mógł używać ich wszystkich na raz, gracz będzie musiał wybrać, w którego z nich należy wyposażyć bohatera, a które mają pozostać w torbie. Zawsze można zmienić aktualnie używany artefakt, ale można to zrobić tylko na mapie przygód lub w mieście, nigdy podczas walki.
Poniżej znajduje się lista wszystkich artefaktów, jakie są dostępne w wersji beta Heroes of Might and Magic V. Zapraszamy do zapoznania się ze statystykami i tym, co oferuje jak na razie ta wspaniała gra.
Relikwie
Wygląd Nazwa Funkcja
Berło Złości • Zmniejsza inicjatywę wrogiej armii podczas bitwy o 20%
Berło Magii • Pozbawia wrogiej armii podczas bitwy wszelkiej ochrony przed zaklęciami. Przypisana ochrona przed Magią dla jednostek nie poddaje się wpływowi Berła Magii
Kajdany Wojny • Uniemożliwia obu stronom podczas bitwy ucieczkę
Całun Magii • Dodaje 6 punktów do Mocy Zaklęć
Pierścień Magii • Zmniejsza koszt rzucania wszystkich zaklęć o połowę
Pierścień Przyspieszenia • Zwiększa inicjatywę wszystkich jednostek w armii bohatera o 20%
Zbroja Stabilności • Dodaje 2 punkty do wszystkich atrybutów bohatera i zapewnia 20% ochrony przed Magią
Wisior Mistrzostwa • Zapewnia dodatkowy poziom do Umiejętności Głównej bohatera, nawet wtedy gdy ten osiągnął już poziom Ekspercki
Krasnoludzka Mithrilowa Tarcza • Dodaje 4 punkty do Obrony bohatera i zapewnia niewrażliwość wszystkim jednostkom pod wodzą bohatera na czar: Szaleństwo
Krasnoludzki Mithrilowy Hełm • Dodaje 4 punkty do Wiedzy bohatera i zapewnia niewrażliwość wszystkim jednostkom pod wodzą bohatera na czar: Oślepienie
Krasnoludzkie Mithrilowe Nagolenice • Dodają 4 punkty do Ataku bohatera i zapewnia niewrażliwość wszystkim jednostkom pod wodzą bohatera na czar: Spowolnienie
Krasnoludzki Mithrilowy Pancerz • Dodaje 4 punkty do Obrony bohatera i zapewnia niewrażliwość wszystkim jednostkom pod wodzą bohatera na czar: Implozja
Korona Magii • Dodaje 6 punktów do wiedzy bohatera
Korona Odwagi • Zwiększa szczęście i morale bohatera i jego armii o 2
Płaszcz Żałoby • Zmniejsza morale i szczęście wrogich jednostek na polu bitwy o 2
Skrzydła Anioła • Umożliwiają latanie bohaterowi wraz z oddziałem na mapie przygód.
Drugorzędne
Wygląd Nazwa Funkcja
Naszyjnik z Pazurów Wilkołaka • Dodaje 1 punkt do obrażeń zadawanych przez armię bohatera posiadającego ten artefakt
Trójząb Tytanów • Wzmacnia czar bazujące na błyskawicach o 50%
Miecz Upadku • Dodaje 2 punkty do Ataku bohatera
Pierścień Ochrony przed Błyskawicami • Zapewnia 50% ochrony przed czarami bazującymi na błyskawicach
Pierścień Życia • Zwiększa punkty życia wszystkich jednostek w armii bohatera o 4
Płaszcz z Piór Feniksa • Wzmacnia czary bazujące na ogniu o 50%
Naszyjnik Odwagi • Zwiększa morale bohatera o 1
Tarcza Lodu • Dodaje 2 punkty do Obrony bohatera i zapewnia 50% ochrony przed wszystkimi czarami bazującymi na ogniu
Złoty Sekstans • Pozwala bohaterowi pływać po morzach znacznie dalej
Czterolistna Koniczyna • Zwiększa szczęście bohatera o 1
Wiecznie Zimny Sopel Lodu • Wzmacnia wszystkie czary bazujące na chłodzie o 50%
Bezdenny Mieszek Złota • Dostarcza do królestwa 1000 sztuk złota dziennie
Napierśnik ze Skamieniałego Drewna • Dodaje 2 punkty do Mocy Zaklęć bohatera
Buty Zamieszania • Bohater zyskuje +10% do odporności na magię
Główne
Wygląd Nazwa Funkcja
Buty Podróżnika • Pozwalają bohaterowi przemierzać trudny teren bez żadnych kar z nim związanych
Różdżka Zaklęć • Pozwala rzucać czary przechowywane przez Różdżkę Zaklęć. Ma ograniczoną ilość zaklęć, ale można ją naładować w Gildii Magów
Łuk z Rogu Jednorożca • Jednostki w armii bohatera mogą strzelać bez żadnych kar za odległość
Upiorny Pierścień • Zmniejsza morale wrogiej armii podczas bitwy o 2
Naszyjnik Mocy • Dodaje 2 punkty do Ataku i Mocy Zaklęć bohatera
Zwój z Czarem • Pozwala bohaterowi rzucać czar ze zwoju
Płaszcz z Lwiej Skóry • Zwiększa morale bohatera o 2
Hełm Oświecenia • Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia przez bohatera o 10%
Wielki Topór Uśmierciciel Gigantów • Dodaje 4 punkty do Ataku bohatera
Złota Podkowa • Zwiększa szczęście bohatera o 2
Bezdenna Torba Złota • Dostarcza do królestwa 500 sztuk złota dziennie
Płaszcz ze Smoczego Skrzydła • Dodaje 3 punkty do wiedzy bohatera i zapewnia specjalną umiejętność (kiedy Płaszcz ze Smoczego Skrzydła jest w aktywnym slocie): Nauka
Naszyjnik ze Smoczych Zębów • Dodaje 3 punkty do Mocy Zaklęć i zapewnia specjalną umiejętność (kiedy Naszyjnik ze Smoczych Zębów jest w aktywnym slocie): Czarnoksięstwo
Korona ze Smoczych Pazurów • Dodaje 3 punkty do wiedzy bohatera i zapewnia specjalną umiejętność (kiedy Korona ze Smoczych Pazurów jest w aktywnym slocie): Dowodzenie
Tarcza ze Smoczych Łusek • Dodaje 3 punkty do Obrony bohatera i zapewnia specjalną umiejętność (kiedy Tarcza ze Smoczych Łusek jest w aktywnym slocie): Defensywa
Zbroja ze Smoczych Łusek • Dodaje 3 punkty do Ataku i zapewnia specjalną umiejętność (kiedy Zbroja ze Smoczych Łusek jest w aktywnym slocie): Ofensywa
Smoczy Ognisty Miecz • Dodaje 2 punkty do Ataku i Obrony bohatera, zapewnia 50% ochrony przed zaklęciami bazującymi na chłodzie
Pierścień ze Smoczym Okiem • Dodaje 1 punkt do wszystkich atrybutów bohatera
Nagolenice ze Smoczych Kości • Dodaje 3 punkty do Mocy Zaklęć bohatera i zapewnia specjalną umiejętność (kiedy Nagolenice ze Smoczych Kości są w aktywnym slocie): Logistyka
Korona Wszystkowidząca • Pozwala bohaterowi zwiększyć promień widzenia na mapie przygód
Kolczuga Oświecenia • Bohater zyskuje dodatkowe 20% do zdobywanego doświadczenia
Buty Szybkości • Zwiększają zasięg poruszania się po mapie przygód
Inne
Wygląd Nazwa Funkcja
Graal • Pozwala wybudować w mieście do którego trafi specjalny budynek, który przyniesie właścicielowi ogromne korzyści
Podane powyżej nazwy są tworem własnej inwencji tłumacza i mogą nie pokrywać się z nazwami, jakie znajdziecie w grze.
Offline